| 
	|||||||
| Регистрация | Правила | Пользователи | Социальные группы | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Опции темы | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Santa FE DM 03.2013 год 2.2 crdi (D4HB) 
		
		
		
		
По машине с точки зрения эксплуатации сейчас нет никаких вопросов. Последнее путешествие ~2800км/8 дней в горы/песок/равнина...ездил в разных режимах. Средний расход 5,8 - 6,3л/100 км по трассе. В городе 7,1-7,2л/100км Посторонних шумов в моторе не наблюдаю, динамика разгона в порядке, температура всегда в норме, зимой заводилась как и летом без проблем... Но подхожу к пробегу 150 тыс... Вопрос: если все отлично с точки зрения эксплуатации, есть ли смысл проводить какие либо ТО (кроме моторного масла/топливного фильтра)? или не трогать пока ездит? Например, замена ГРМ, роликов, свечей накала? Масла в коробке/раздатке... Муки выбора: залезать туда заранее пока не оборвало или не трогать ничего пока и так все хорошо?  | 
|
| 
		
		
		
		
			 Последний раз редактировалось gadina; 21.09.2019 в 18:43.  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]() Скажи форуму спасибо :)) 
	 | 
	
 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Це добре коли на 150 немає проблем але свічки розжарювання потрібно замінити (старі можуть бути цілком справні але ресурс є ресурс тим більше що чим дальше тим більш вірогідно ,що вони закоксуються і викрутити їх буде не просто .(я міняв сам в порівнянні з Туксоном 2л CRDI це просто дитяча забавка старі всі були робочі) .На нашому моторі ГРМ цепний тож як що не газувати і не палити гуму  на старті то проходять 200 легко ,як що не шумлять то не чіпай поки що . Як ступиці не гудять ще?? не знаю як на DM   а на     CM   це проблемні вузли можливо корейці щось підшаманили ,  Перевір подушку двигуна задню ту що коло рульової рейки як що вона потріскана то треба замінити ,  як що в тебе автомат то окрім часткової заміни рідини нічого не чіпай (як що звісно все працює як треба) як що механіка то на такому пробігу вже можуть бути проблеми з двомасовим маховиком . Підвісний кардана теж може почати шуршати пищати міняти його не складно .  Як що в тебе повний привід то обовязково зробити профілактику шліців роздатки  і  зробити ревізію муфти П/П  ....  Почисть датчик наддуву  (елементарна операція є на теренах інтернету як що і до чого . 
		
		
		
		
PS дозаповни профіль, бо не знаючи точно що за машинка важко дати потрібну пораду.  | 
|
| 
		
		
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Творіть добро! принаймні спробуйте......  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Cказали cпасибо: |  gadina (23.09.2019)  | 
		
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Огромное спасибо за рекомендации. 
		
		
		
		
По поводу свечей накала: если они погибают, то зимой машина проблемно заводиться должна...а у меня с "полоборота" заводится. Поэтому свечи пока трогать все таки не буду... Профилактику полного привода делал в прошлом году. По остальным Вашим рекомендациям набросал списочек. Благодарствую!  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
| Опции темы | |
		
  | 
	
		 |